Ofte stilte spørsmål og svar
Vennligst send oss din tilbakemelding via ‘Kontakt oss’-skjemaet.
Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle om din opplevelse hos oss og ønsker alle tilbakemeldinger velkommen.
For å få hjelp til alle spørsmål om ditt kort, slik som faktura, konto, rabatter og lignende, er det en av våre samarbeidspartnere som kan hjelpe deg:
Esso Card™: WEX Europe Services – Kundeservice | ESSO CARD™
Trumf: Kundeservice - Trumf.no
Esso MasterCard hos SEB Bank: Kundeservice - Esso Mastercard
365 Direkte hos Danske Bank: Kundeservice | 365Direkte
Vennligst send følgende informasjon via ‘Kontakt oss’-skjemaet.
- Kjøpsdato og kjøpssted/stasjon
- Produkttype, mengde og pumpenummer hvis du har dette
- Siste 4 tall på kortet benyttet for betaling
Da det er funnet kvalitetsavvik på flere av termokoppene som er solgt med kaffeavtalen er det besluttet å trekke tilbake alle kopper. Koppene refunderes med en verdi på 50kr.
Kunder som har kjøpt avtalen for 2025 kan få full refusjon av både kopp og bånd (gult bånd). Kopper og ev. bånd leveres på din nærmeste Essostasjon for refusjon.
Kunder som ønsker å fortsette å benytte avtalebåndet på egen kopp eller engangskopp er selvfølgelig velkommen til å gjøre dette.
Vi beklager ulempene dette medfører våre kunder.