Kvinner-i-rød-bil-snakker-til-mann-utenfor-bil

Kontakt oss

Hvis du har et spørsmål, se gjerne om du finner svaret under ofte stilte spørsmål og svar, eller send inn ditt spørsmål til kundeservice via ‘kontakt oss’ skjemaet.

Ofte stilte spørsmål og svar

Vennligst send oss din tilbakemelding via ‘kontakt oss’ skjemaet Kontakt oss | ExxonMobil Norge

Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle om din opplevelse hos oss og ønsker alle tilbakemeldinger velkommen. 

For å få hjelp til alle spørsmål om ditt kort, slik som faktura, konto, rabatter og lignende, er det en av våre samarbeidspartnere som kan hjelpe deg:

Esso Card™: WEX Europe Services – Kundeservice | ESSO CARD™

Trumf: Kundeservice - Trumf.no

Esso MasterCard hos SEB Bank: Kundeservice - Esso Mastercard

365 Direkte hos Danske Bank: Kundeservice | 365Direkte

Vennligst send følgende informasjon via Kontakt oss | ExxonMobil Norge

  1. Kjøpsdato og kjøpssted/ stasjon
  2. Produkttype, mengde og pumpenummer hvis du har dette
  3. Siste 4 tall på kortet benyttet for betaling
Vennligst kontakt kundeservice hos din kortutsteder for å få reservasjonen opphevet. Det er bankene som har praksis om reservasjon før tanking starter. Reservasjonen skal i utgangspunktet oppheves umiddelbart etter at tanking er ferdig, uten at du trenger å gjøre noe. Det kan av og til hende at beløp blir stående, og da er det banken som må kontaktes for å få opphevet reservasjonen.